Voldoende drinken is belangrijk binnen gezonde voeding maar niet evident. Via dit water met een smaakje lukt het alvast beter om de behoefte te dekken.
22039
post-template-default,single,single-post,postid-22039,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,popup-menu-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Pimp your water

Binnen gezonde voeding zouden we  een 1, 5 – 2 liter per dag moeten drinken. Dit is niet altijd even eenvoudig. Om te voldoen aan deze behoefte doen we dit best in de vorm van water en andere calorie-arme dranken.  Via onderstaande suggesties kan het makkelijker zijn om je toch aan de nodige hoeveelheid  te houden.

Neem een kan of een fles en voeg wat fruit, groenten en kruiden toe aan je water om zo een frisse smaak te krijgen. Neem een kleine portie van de verschillende soorten fruit, groenten en kruiden en voeg hierna ook wat ijsblokjes toe.

Pimp zelf ook jouw water , maak eens een nieuwe combinatie en post jouw favoriet via Facebookpagina: gezondmetlotte of via mail.

Hierbij alvast enkele goedgekeurde combinaties:

 

aardbei, limoen en komkommer

aardbei, Citroen en basilicum

appelsien en blauwe bes

watermeloen en munt

appelsien en komkommer

 

Schol!